Daily Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg og sambo har egentlig aldri prøvd på å få barn, men de siste periodene har jeg hatt ett håp om at det kanskje kunne være en liten spire inni der. Etter siste neg test la vi det på hylla da vi skal gifte oss snart....MEN GJETT HVEM SOM TESTET POS IDAG??? jeg skjønner det ikke...
trebarnsmamma84 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 GRATULERER SÅ MASSE!!!! Det blir ofte slik...når ein prøver og prøver,skjer det ingenting,mens når ein legg det litt på hylla, slapper ein meir av og då skjer det av seg sjølv... Lykke til videre med svangerskapet:)
Brillemamma Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer så mye!!:)Er ofte når en ikke prøver en blir gravid har jeg funnet ut.. Kos deg masse med voksende mage!!)
Prinsemammaen Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 He.. he.. Gratulerer så mye!!! :-) Så morsomt!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 gratulerer!!! turid84: hadde det vært så enkelt...hehe.lykke til med teorien din;-)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer så masse=)=)=) Samme som skjedde med oss det...prøvde og prøvde i over ett år,eggløsningstester,føtta i været etter sex,osv osv.... så ga igrunn berre opp for ei periode,og hadde sex når vi ville og ikkje når eggløsninga til sa det...hehe...så vi stressa heller med og flytte inn i nytt hus og hadde hendene fulle med andre ting....hadde sex 2 ganga den mnd....så pulutslig kom eg på at eg skulle hatt mensen for noken daga sida...testa,og den var jammen positiv=) så trur i mangen tilfeller det liggger litt psykisk og....
Baby-i-magen Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 så¨gøy:) når er forløpig termin da:) 13 uker selv i dag:) med andremann:)
Dotten Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Så koselig da! Gratulerer så masse og lykke til!
Truseprinsesse Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer med den lille spiren. Nå kan du kose deg med den voksende magen. Lykke til videre i svangerskapet
Gjest Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 så arti da,kanskje d klaffe te oss å hvis vi legg d litt på hylla=) hihi,grattis å lykke te vidre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå