Maritbrud Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hei Vi bruder har vel gjerne full kontroll på hvor og hvordan vi skal pynte og fikse oss på bryllupsdagen ;-) men jeg vil gjerne gi min tilkomne og hans forlover en gave: En skikkelig barbering, stell av hender (ikke sånn jålete manikyr, men hans hender vil jo også bli sett på) og hodebunnsmassasje på en salong på formiddagen på selve bryllupsdagen. Har funnet en salong i Oslo som tilbyr dette, nemlig Inch i Grønnegt. men de var vedlig dyr synes jeg. Noen som vet om noen slike salonger som også har litt tilbud til menn? Må være i Oslo sentrum, og gjerne i Frogner bydel Marit :-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Både Women i Frognerveien og Holmenkollen Spa har egne menyer for menn, det er de eneste jeg kommer på akkurat nå. Eller Colosseum Park Spa, men de er veldig dyre! Du kan jo undersøke Salong Ma, nå husker jeg ikke adressen, men de er veldig hyggelige der!
Maritbrud Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Hei, og takk for tipsene :-) Ved du nettsiden til Salong Ma?
Vannmann35 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg vil i alle fall anbefale dette stedet: http://www.dragonfly.no/ Superbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå