monyh Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg er så fortvilet. Har en liten gutt på 31/2mnd. De fire siste dagene har han vært helt annerledes. uff veit ikke hvordan jeg skal forklare dette riktig men... Han er generelt veldig misfornøyd. Han kan være blid og fornøyd i et kvarters tid for så og plutselig begynne og grine. og da er han stort sett utrøstelig. Skriker og skriker. Han roer seg alltid ved puppen, men dette fører til at han gulper veldig mye. TROR ikke han er så veldig sulten. Han går fra et smil til hylskriking på et sekund. Han får en flaske med erstatning på kvelden(gjort dette siden han ble født) denne har vi hatt veldig problemer med, gikk greit i går kveld men de andre dagene har han stort sett bare grini. Har alltid vært kjempe lett og legge, men disse dagene har vi måtte gå inn til han flere ganger da han begynner og gråte. Det skal sies at han sover 2000 til 0530-0600 uten mat. Synes det virker så rart at det skal være noe som plager han veldig siden han fortsatt sover hele natten. Jeg har veldig problemer med og klare og spise noe på dagen, blir stort sett bare middag, veit ikke om dette har noe og si? Det jeg lurer på er om noen har opplevd noe lignende? Og hvor skal jeg begynne for evt og finne ut hva som kan være galt? Lege? Kiropraktor? Jeg savner den blide og harmoniske gutten min, blir så utrolig sliten i hodet. En ting til, han kan hylskrike, men legger jeg han på stellebordet blir han 9 av 10 ganger rolig og blir glad igjen. Kan han da egentlig ha det vondt lurer jeg litt på. Uff det er ikke greit og være mamma alltid. Ble veldig rotete,men hvis noen hadde hatt noen innspill hadde jeg bhlitt kjempe glad. Ang det med mat, så var han veldig fornøyd med pupp hver 21/2 til 3 timer før disse "rare" dagene begynte, så jeg er relativt sikker på at jeg har nok melk.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Dette kan være så mye..... Trenger ikke være noe galt, så kiropraktor osv ville ikke jeg ha tenkt på. Jeg kjenner meg godt igjen med stellebordet. Min gutt roet seg bare ved stellebordet da han hadde kolikk. Kan det være at du har spist noe gutten din ragerer på? Eller så tenker jeg på tenner. Uansett er det ikke unormalt at babyer i perioder er sure, vanskelige, overtrøtte osv uten at noe direkte er galt.
monyh Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Det kan jo være økedøgn, la han til puppen veldig ofte i går og hittil i dag, så vi får se om det har noen effekt. Som jeg skrev over så spiser jeg veldig lite, tror ikke jeg har spist noe han reagerer på, han har aldri reagert på det noe før iallefall. Synes dere jeg skal gi det noen dager til før jeg løper til legen? hehe....Pleier de ikke å sikle mye når det er tenner på vei? han gjør ikke det. Bare litt.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Kanskje han bare trenger mer kontakt en peroide? Gutten min er på samme alder og jeg merker at han krever mer av meg nå enn tidligere når det gjelder kommunikasjon og kos.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Hvis du spiser lite får melka lite næring. Prøv å spise mere og se om det hjelper. Jeg hadde alltid frukt og wasa kjeks tilgjengelig. Bedre med noe sånt enn ingenting å spise :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå