80-modell m guttebaby i magen Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 ...når begynne å ta de? er i uke 33 nå, lurer på om det kan være lurt å begynne snart.
de tre bukkenebruse Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 man kna begynne med de når du har 2 måneder ( 8 uker igjen) det var det de sa på helsekosten der jeg kjøpte de,og jeg fikk med et hefte om de kapslene og der stod det samme som hun i butikken sa...=)
storkenerpåvei. Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 men de kan gi endel kynnere så ta de med omhu
Lillegull2008&2010 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 hva skal dette være godt for da?
Tigermor. Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Bringebærbladkapsler og te hjelper til å modne/styrke livmoren før fødsel sånn at den blir sterkere...fødselen skal da visstnok gå kjappere og den trekker seg sammen raskere etter fødselen! Det kan jo være verdt å prøve det =)
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg har flere venninner som mener disse kapslene har hjulpet.. Det har riktig nok kombinert med modningsakupunktur, men de har hatt korte og lette fødsler.. Man kan jo aldri si om det er dette som har hjulpet, men verdt et forsøk sier nå bare jeg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå