Eo Ipso Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Det begynner å bli veldig kaldt om nettene, og vi sover med vinduet på gløtt. Babyen vår på 4 mnd har begynt å sparke av seg dyna, og jeg vurderer hva jeg skal gjøre med det. Enten kjøpe sånne klyper som "binder fast" dyna, eller om jeg skal putte voksiposen i senga. Noen som har erfaring med voksipose i seng? Er det noen motforestillinger mot å gjøre det?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Vi har n sånn vintersovepose uten ermer, det er veldig bra. Vår sparker av seg dyner så dette er det eneste som holder ham varm nok.
Audacious Angel Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg brukte voksiposen i senga noen ganger med snuppa når det var skikkelig kaldt, og alltid når vi dro bort på overnatting (slipper å ta med dobbelt opp). Kjempe kjekt, blir som en sovepose og babyene liker jo godt å ligge godt pakket inn. Kommer nok til å gjøre det med knøttet og. Jeg synes voksiposen er genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå