Lykke*Li Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 ........... Eneste jeg er litt skeptisk til, er at det er gummi nederst, blir ikke det kaldt? Og er de "vanntette" ovenfor gummien? Et skikkelig pluss at det var en høy støvel da,med knyting øverst! Genialt!!! De ser også litt sånn klumpete/tunge ut? Er det tilfelle?
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Tja har bare brukt skoene noen uker så kan jo ikke svare så godt. Bare synse litt. Skoene skal tåle over 30 minus så jeg antar at de ikke blir kalde pga gummien nederst. De er jo foret med en tykk ullsko, så den hadde vel i grunn vært varm nok i vanlige støvler? Skoene skal være vanntette hele veien, men sikkert lurt å impregnere de innimellom. Jeg synes ikke de virker hverken klumpete eller tunge til min snuppa. Hun liker skoa så da antar jeg at de er gode å bruke.
Lykke*Li Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Okay...Tusen takk Sjiraff FLERE med erfringer?
Gjest mphs Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Vi har heller ikke brukt de så lenge, men jenta mi liker de. Eneste jeg har hørt er at når de har på seg regnklær så strammer strikken rundt der det er "tøy" og hun i barnehagen mente da at de kom til å ta inn vann. Men om det er så vått er det kanskje best å bruke cherox likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå