Gummelillan Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 ..i dag jeg. Og det er ikke noe gøy!!! Har gått og hanglet siden lørdag og vel egentlig bare blitt verre. Og i dag tidlig var det bare nok så nå har jeg krøpet tilbake i sengen og satser på at litt ekstra søvn, masse te (blæh.. Funker kaffe like bra montro??) og generell hvile skal gjøre susen så jeg kommer meg på beina igjen til i morgen.
phantomet Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Huff da! Det var ikke noe gøy... Stakkars deg min venn!!! Hvile er det beste som finnes, og desverre tror jeg ikke kaffe og koffein virker på samme vis som deilig te... Er det noe du trenger? Skal jeg dra og kjøpe noen druer og blader til deg? Pastiller eller medisiner? Bare si hva du trenger... Sender deg masse "bli-frisk-vibber" sammen med trøsteklemmer Klem klem
Gummelillan Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Takk, takk, men nei takk ;-) Tror jeg har så det holder av det meste. Tror alltid jeg skal kunne spise meg ut av de fleste "kniper" så det meste er nok forsøkt allerede ;-))))
phantomet Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 OK! Men du får sende meg en sms eller ringe dersom det er noe du trenger hjelp med... Jeg skal nemlig på barseltreff om et par timer så da er jeg ikke her inne... klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 BLI BRA IGJEN, DU MÅ BLI BRA IGJEN, NÅ MÅ DU BLI BRA IGJEEEEEN!!!! Ikke syk - bare frisk, ikke snørr - få det ut, ikke slapp - bare en illusjon, ikke feber - kle av deg og lukk opp vinduet, ikke tenke på det - bare kose deg, ikke kaffe - bare te og kakao:-) Sånn.......nå blir du snart pigg igjen:-) Men du MÅ hvile deg og drikke masse vann!!! Om du får mulighet så skaff deg Sambucus Force kapsler. Dyng nedpå med 12 stk i løpet av døgnet, gjerne i 3-4 dager:-) Det pleier å ta knekken på basselusker. Men lurt å starte med en gang grufset setter igang:-)
Maud Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 God bedring! Håper vi ser deg i morgen :-)
♥Snulder Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Å neeeeeiii!! Fysj og fysj:=( God bedring!!! Husk at sykdom ikke er fritaksgrunn fra modenfest!!!! ;=)
Karomamma Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Huffda, dette går jo ikke an!! Håper du er bedre etter en dag hjemme Vi sees i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå