Willy Wonka Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Finnes det krem jeg kan smøre han? Han er snart 6 uker...
Mamma Mirabell Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 det var gutten min oxo når han var liten ( og enda) jeg bruker A cream fra apoteket. Litt dyr m en den er kjempe god. Ikke parfyme i den heller.. Kan bruke den på deg selv oxo. Det tørre på gutten min blir bra igjen etter en dag med denne kremen bare
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg anbefaler en kuldekrem nå som det er så kald ute.
hiffa Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 på apoteket her fikkk jeg anbefalt vitapan..
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Gutten min var veldig tørr og ru i kinnene, og jeg har prøvd ørten forskjellige kremer. Men så kjøpte jeg A-krem (ikke A-derma, den funka ikke), og nå etter 4 dager er han myk i huden igjen, og det har han ikke vært siden han var nyfødt. Og enda det er kaldt og tørr luft ute.
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 sverger til akrem til begge t, og de er myke og god i kinnene og fungerer godt som kulde krem også
lillegull:) Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 fikk tips om å smøre på morsmelk faktisk:) prøvde dette i dag tidlig og synes det hjalp litt.. det skal jo være bra mot det meste:) skader jo ikke å prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå