Gå til innhold

Endelig kommer jeg over til dere :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Gratulerer så mye!!

Og velkommen hit. :) Kjekt å se deg igejn.

Skrevet

Velkommen! :o) Så deilig å ta fatt på siste del :o)

Skrevet

Det var et kjent nick! Grattis med vel overstått 2.tri og velkommen inn hit:-)

Skrevet

Jeg også, jeg også :D

Helt utrolig hvor fort tiden går, nå er vi på siste etappe! Jippi!! :D

Gleder meg til å være her nå!

Skrevet

Tydeligvis ;D Morsomt :)

8 februar, og er 28+1 idag :)

Da følger vi hverandre den siste tiden vi har igjen da ;)

Skrevet

Da er jeg også på plass for siste etappen! Med termin 8. februar :) Oi, så fort dette går!

Skrevet

Gratulerer til deg også Joy! 3 stk med samme termin nå, morsomt :)

Dette går i racerfart føler jeg ;)

Skrevet

Jeg kommer også over her;) Har også termin 8. februar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...