Gå til innhold

Hudkrem til de små.. hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hittil brukt A-cream, men lurte på hva dere andre bruker til ansikt nå det er så kaldt og cream på resten av kroppen etter bading..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper en fra Nederland...heter zwitsal og er gul pakning..vet ikke om de har de her i norge...perfekt for de små...

har en lotion og en for ansiktet som er litt tykkere...den smører jeg på når kinnene blir tørre...

Skrevet

jeg bruker Acream på lillegutt. han har ganske sensitiv hud i ansiktet så blir fort tørr.

kroppen hans smører jeg ikke...

Skrevet

Jeg bruker stort sett A krem til jentene..

Og som kulde krem kjøpte jeg en på apoteket som er litt seigere..

Men har vell hørt om fler som bruker A krem som kuldekrem å..

Skrevet

Vi bruker stort sett Decubal. De to eldste + pappan har litt eksem innimellom og denne kremen holder huden myk. Fungerer på hendene og resten av kroppen! Og så får du den i stor pakning med pumpe - veldig lettvint når man bruker den jevnlig!

Skrevet

Tusen takk for alle svarene :)

Skrevet

Explore har en butter som brukes nå, endelig funnet enn krem som hjelper og som jenta vil smøres med pga sin atopiske eksem. 4 års leit etter en vanlig krem hun vil ha og som hjelper.

Har en kuldekrem/gel som jeg har kjøpt på apotek 1 også, den er veldig bra nå i kulden. Jeg syns den er litt ekkel i ansiktet, føles litt ut som det blir belegg på huden, men fungerer ypperlig.

Skrevet

Bruker Babyline Ansiktskrem. Denne kan brukes som kuldekrem også :-) Veldig fornøyd.

Skrevet

liker a-creme jeg. som ansiktskrem.

men er det veldig kaldt smører jeg de med en shea-krem en lokal kar har laget til et apotek her..

på kroppen har jeg en aloe vera krem fra LR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...