Gøril (210406) Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg har hittil brukt A-cream, men lurte på hva dere andre bruker til ansikt nå det er så kaldt og cream på resten av kroppen etter bading..
Under den hvite bro Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 jeg kjøper en fra Nederland...heter zwitsal og er gul pakning..vet ikke om de har de her i norge...perfekt for de små... har en lotion og en for ansiktet som er litt tykkere...den smører jeg på når kinnene blir tørre...
Mamma Mirabell Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 jeg bruker Acream på lillegutt. han har ganske sensitiv hud i ansiktet så blir fort tørr. kroppen hans smører jeg ikke...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg bruker stort sett A krem til jentene.. Og som kulde krem kjøpte jeg en på apoteket som er litt seigere.. Men har vell hørt om fler som bruker A krem som kuldekrem å..
r r r Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Vi bruker stort sett Decubal. De to eldste + pappan har litt eksem innimellom og denne kremen holder huden myk. Fungerer på hendene og resten av kroppen! Og så får du den i stor pakning med pumpe - veldig lettvint når man bruker den jevnlig!
Gøril (210406) Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 Tusen takk for alle svarene
camilla^ Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Explore har en butter som brukes nå, endelig funnet enn krem som hjelper og som jenta vil smøres med pga sin atopiske eksem. 4 års leit etter en vanlig krem hun vil ha og som hjelper. Har en kuldekrem/gel som jeg har kjøpt på apotek 1 også, den er veldig bra nå i kulden. Jeg syns den er litt ekkel i ansiktet, føles litt ut som det blir belegg på huden, men fungerer ypperlig.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Bruker Ceridal i ansiktet når de blir tørr.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Bruker Babyline Ansiktskrem. Denne kan brukes som kuldekrem også :-) Veldig fornøyd.
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 liker a-creme jeg. som ansiktskrem. men er det veldig kaldt smører jeg de med en shea-krem en lokal kar har laget til et apotek her.. på kroppen har jeg en aloe vera krem fra LR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå