Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Nå sitter jeg her og fryser og det verker i alle ledd og muskler. Begynte i går kveld. Orker ikke å gå på jobben i dag. Vondt i halsen også. Isj!! Kan man ta et par paracet tro ? Sist gang jeg var gravid var jeg aldri syk, så derfor lurer jeg nå. Skal holde senga i dag. Vil absolutt ikke bli værre. Syt syt og stakkars meg. Men det er ikke moro å være syk. 26 uker i dag.
Galskapens overhode Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Ja, paracet kan vi ta på vanlig måte.. jeg er selv frisk første dag i dag etter jeg ble syk fredag forrige uke.. Her har det vært full pakke med feber, tett nese, vonde bihuler, halsbetennelse og vond hoste.. Synes synd på deg jeg.. Dakar Snorkfrøken.. Lille vennen syk i dag?? Ønsker deg god bedring.. Du får prøve å kose deg hjemme fra jobb i dag..
mamsen & guttaboys Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Føler med deg... Har vært litt for stor i munnen jeg, har nettopp gått og sagt at jeg har klart å være frisk mens barn og sambo har hatt influensa og omgangsyken, men jeg banket vel ikke i bordet hver gang....så i mårest når jeg våktnet : nett i nesen og vondt i halsen....... men håper det bare er forbigående:) krysser fingrene for det, har ikke tid til å bli syk nå, det er jo så mye som jeg skal gjøre før jul. Magen vokser så fort at jeg vil gjerne bli ferdig med det groveste før julen kommer, så kanskje ikke magen er så mye "i veien" ...... Du får ha go bedring Snorkfrøken:)
m vestfold Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Enig, det er noe dritt å være syk. Har vært mer eller mindre syk i hele høst og fram og tilbake på jobb. Måtte til slutt sykemelde meg over litt lengre tid så kroppen fikk kommmet seg ordentlig. Det kan nemlig ta noe lenger tid å bli frisk når man er gravid. Kos deg i senga og ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå