Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Min gutt er 7mnd og vil fortsatt drikke mme om natten. Han spiser godt på dagtid (brød, grøt, middag). Når kan jeg regne med at han blir mett nok til hele natten? Hvilken alder? Har prøvd med vann, men det fungerer ikke. Når han får flaske drikker han mye - så han er sulten. Han får flaske to ganger om natten. Noe som har hatt det som meg?
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 ja , vi er nede i en gang pr natt. prøvde og med vann men det var bare tull. hun har ikke tenner enda vesla vår så ikke så farlig med litt mme på natt. så lenge jeg orker. hun er 8 mnd snart. men prøv å gi mindre og mindre ml hver gang. vi ga 90 ml 2 ganger pr natt når hun var 6 mnd. (det var det hun ville ha)trappet ned til 60 ml pr gang og så 30 ml. da kompenserte hun jo med å spise mer på dagtid. vi ga akkurat nok på natt til at hun roet seg. etter en stund våknet hun kun en gang. og nå får hun 60 ml en gang pr natt. tenkte å begynne å trappe ned den også. helsestasjonen anbefalte jo å bare kutte ut å ta skriking noen dager men det er ikke metoden her i huset. fungerte for oss i alle fall. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå