Gå til innhold

Da fikk min elskede kusine "dødsdommen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har i snart 1 år vært sykemeldt, formen og hennes helse har vært svært så svingende den siste tiden.

Hun har vært til en rekke undersøkelser, i går fikk hun "dommen".

kreft med spredning til lunger, lever, mage, og de antok at kreften var begynt og spre seg til hjerne.

Befinner meg i "vakum" syns det er så trist og uffattelig at hun som bare er 36 år snart skal forlate denne verden.

Hun har alt begynt og planlegge begravelse.

Fikk ikke sove i natt fordi det kommer til og bli en grusom realitet når hun er borte for godt. I tillegg har hun 3 skjønne unger som hun forguder over alt på jorden. Minstemann er bare vel 3 år.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men tror jeg må oppsøke en form for krisehjelp, dette er så vanskelig og uforståelig for min del.

Ikke vil jeg akseptere dette heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette var kjempetrist og lese.

Forstår godt om du føler deg i ett vakum, med tanker som kverner rundt og rundt. Sikkert mange hvorfor... som man desverre aldri får svar på!

Håper du har noen du kan snakke med nå! Prat og prat.

Om du vil har mental helse hjelpetlf, du kan også maile de helt anonymt på www.sidetmedord.no. Kanskje du kan få litt hjelp der?

Stor klem fra meg, selv om det hjelper så lite.........

Skrevet

Så grusomt!! Kreft er en forferdelig sykdom. Men syns det var rart at de ikke har oppdaget at det var kreft hun hadde tidligere? Tragisk....

Ei jeg har gått på skolen sammen med mistet nettopp sin mann i kreft, de hadde to små barn. Helt forferdelig!

Klem

Skrevet

Så ufattelig tragisk! Forstår godt at du befinner deg i et vakum...

Er en grusom sykdom, og verst er det når unge folk blir rammet.

Skrevet

huff så trist...

har ikke ord...sender deg en klem i denne tunge stunden...

Skrevet

Hvorfor skal dette skje? Er så urettferdig!

Skrevet

Så forferdelig trist :o(.

Kreft er en forhatt sykdom og rammer hardt.

Mange gode klemmer til dere alle.

Skrevet

ingen ord kan desverre trøste!

men sender en god og varm klem...

føler med deg...

Skrevet

huff, så ufatteligtrist=( kjenner tårene presser på her nå...

Sender dere varme klemmer

Skrevet

Hun hadde en svulst i magen, men ettersom den var innkapslet så mente de ikke det krevde noen behandling, og de mente også at det ikke var kreft i den og dermed heller ikke farlig!

Men hun ble bare sykere og sykere, mannen hennes har varslet rettsak og at legene som gjorde en slik feil får en form for straff, men man vet jo hvordan helsevesenet er i dette landet, så det blir kanskje ingen reaksjoner på legene.

De skal visstnok høre om Bjørn Eidsvåg kan synge noen sanger i begravelsen , det blir sikkert rørende, men også grusomt.

Skrevet

Sender klem herifra!

Skrevet

Herregud, det er jo helt forferdelig at sånt skal kunne skje!! Var ei ung jente her i bygda som fant en kul i brystet, legen mente det var brystbetennelse, selv om det var ett år siden hun hadde sluttet å amme. Hun døde av brystkreft med spredning... :o(

Skrevet

uff... så utrolig trist å høre... skjønner godt at du har det grusomt.. og at hun i tillegg har tre barn ... uff.. ja ingen ord kan beskrive det..

Jeg jobber selv på en kreftavdeling så har sett slike tilfeller.. utrolig trist...

Du vet at mange avdelinger har også en Kreft telefon som man kan ringe å snakke med en sykepleier .. hvis du ønsker det....

Sender dere mange varme klemmer! ta vare på hverandre i den vanskelige tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...