Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er farlig å gi grøt for tidlig pga blødningsfare i tarmen. har en stor gutt på 3 mnd og 18 dager han veier snart 8 kg. den siste uka har han våknet flere ganger på natta og vil ha mat. han får mme. er det for tidlig med grøt husker ikke hvordan jeg begynte med eldste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies 4mnd., men begynte ved 3mnd med begge mine gutter. Hadde samme problem som deg. Jeg begynte med to grøtmåltider samtidig og det har gått veldig fint.

Skrevet

hvordan begynte du. morgen og kveld eller bare kveld. hvor mange skjeer.

Skrevet

Jeg begyne med frokost og formiddagsgrøt. Jeg forflyttet formiddagsgrøten til kvelds etter at jeg begynte med middag ved 4mnd.

Føste dag gav jeg en teskje ferdig blandet grøt til frokost og en til formiddagen. Så to gav jeg to teskjeer på dag to, tre teskjeer på dag tre osv. Jeg var oppe i 5 skjeer (10 tilsammen) da jeg ville vente på bleie. Den var hard og jeg begynte med malt i grøten.

Innen en mnd hadde vi 3 faste måltider. Grøt-middag-grøt.

Skrevet

Hei hei... jeg har gitt alle mine tre barn grøt fra ca 3 mnd alder... har gått bra her... Lykke til.

Skrevet

ååå godt og høre det ikke bare er meg... jeg begynte med grøt når han var 3 mnd.. bare på kvelden. helt tynn flytende først og så tykkere og tykkere. gutten sover så mye bedre nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...