Gå til innhold

..depresjon i svangerskapet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg har nå vært litt trist og lei noen dager, og grini for den minste ting.. her en dag måtte jeg gå hjem fra jobb pga at jeg datt helt sammen av tårer.. var hos legen igår, og fikk da diagnosen DEPRESJON.. så det jeg lurer på om det er flere her som har hatt/har depresjon under svangerskapet..

(er jo egentlig litt ironisk, for jeg er den på jobb som er mest posistiv og glad, må bare tilføye at jeg har galgenhumor for tida....)

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg har slitt med depresjon under svangerskapet. Jeg har lest at det er like mange som får svangerskapsdepresjon som fødselsdepresjon.

Det er et eget forum her inne som omhandler depresjon. kanskje du kan få litt tips og hjelp der.

Samtidlig er det viktig å tenke på at du er full av hormoner som kan gi de samme symptomene som en depresjon.

Prøv å finne noen du kan snakke med.

Ønsker deg lykke til og god bedring.

Skrevet

Jeg trodde jeg var kvitt min depresjon i januar, og så har den kommet igjen nå. Men nå har jeg det ganske tøft i skolesammenheng, og håper på at det gir seg når jeg er ferdig med det "helvetesoppleget" jeg er inni for tiden.

Skrevet

jeg har også fått diagnosen depresjon, men har i tillegg angst, så dette har ikke vert ett enkelt svangerskap. Har nå fått hjelp med psykolog, så håper det blir bedre til den lille gutten min kommer.

mitt råd er å snakke med noen. Er ikke alltid så enkelt for oss selv å finne ut hvilken tanke\redsel som er grunnen til at vi har det vanskelig.

Ønsker deg lykke til:) godt å vite at vi er flere som ikke har det så enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...