Gå til innhold

flere som ikke trives med og være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer liksom litt tilbake nå hvorfor ikke jeg ville ha mer enn et barn.. glemmer fort ja ;) Og så er jeg bare litt over 10 uker på vei og har mange uker igjen... Gleder meg til og være ferdig og har det lille nurket i armene ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg må si at jeg syns det er en pest og en plage å være gravid, rett å slett... Men vil ikke ha enebarn heller liksom, får heller bare holde ut :-)

Skrevet

Jeg synes det å være gravid er et rent helvette, gleder meg til alt er over. Gruer meg allerede til neste gang, men vil jo ikke ha enebarn. Gjør det ikke noe likere at jeg ikke får forståelse eller støtte av noen rundt meg heller. Skulle ihvertfall ønske sambo støttet meg, men han synes bare jeg klager og er lat. Skulle prøvd å gå gravid han så skulle vi ha fått høre klaging da! Heldigvis er det bare litt over en måned igjenn...

Skrevet

Den siste mnd går nok kjempefort.. er lov og håpe i alle fall ;)

vi får bare bite tennene sammen og se frem til babyen kommer. Det er jo verdt det. (selv om dette blir siste gang for min del ja)

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er noe stas. Blir litt misunnelig på de som føler seg så kvinnelige og vakre. Får komplimenter i bøtter og spann av sambo, men føler meg bare sliten og tung.

Synes det er hyggelig å kjenne liv, det må sies.

Gleder meg veldig til gutten kommer. Graviditeten er bare en etappe jeg må igjennom for å få barnet jeg så gjerne vil ha.

Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt gøy å være gravid, for å si det sånn;o)

Synes det er et ork å ikke kunne gjøre ting jeg vanligvis gjør... F.eks å danse rundt med musikken på full guffe mens jeg støvsuger (nå orker ejg såvidt å støvsuge.... hehe.. men musikk kan jeg heldigvis spille)

Springe opp trappene til huset... uten å måtte stoppe etter to trinn fordi jeg holder på å omkomme av oksygenmangel.

Handle i butikken og bære inn alle posene uten å ligge som et kadaver i gangen i en halvtime etterpå.

Ha på meg gifteringen...

Ligge på magen.. eller ryggen for den saks skyld.

Å kunne reise meg etter å ha sittet en stund... uten å bruke et kvarter på å klare å gå igjen.

Å løfte på og herje med datteren vår på 3,5 år.

uff, nei... Kunne fortsatt i en evighet. Men jeg er allikevel heldig med tanke på svangerskap. Det finnes MANGE som har det mye verre enn meg:o) Jeg vil forresten ha mange barn til tross for at jeg synes det er pyton å være gravid;o) hehe..

Skrevet

Jeg er drit lei av å gå gravid. Ingen ting som fungerer lenger. Får kynnre av alt og blir sliten av alt. Har bare litt over en mnd igjen så gleder meg til å være ferdig med dette. Hvorfor kan ikke bare storken komme med babyen i stede.. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...