Gå til innhold

Æsj...

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen var litt svakere positiv i dag, så da regner jeg med at det har "oppstått en feil" og at jeg nå har vandret ut i min 23 pp.

Hadde jo mens blødning tidlig forrige uke, så håper ikke det kommer en ny ladning nå.

Får vel bare regne med at syklusen er som den skal, og at jeg har el om 7 dager da??

Dette blir en spennende mnd. Har jo ikke peiling på hva som skjer her. he he. Ja ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var bløsningen din for en uke siden? Og har du fått flere positive tester?

Skrevet

Blødningen var type to dager medium blødning, og 2 dager med spotting.. Litt mindre mens smerter..

Vanligvis er det to heavy dager, en medium og en med veldig lite, men mye mer mens smerter... Så mens var definitivt rar...

Tok en test på tirsdag morgen også, og den var sterkere pos jaggu..

Skulle hatt mens mandag som var, men fikk den 6 dager fortidlig, dvs forrige tirsdag.

Skrevet

Min terori er at du kanskje har vert gravid, men er i ferd med å miste. man kan få mange rare bløsninger da. Hvordan er det med smerte nå? Den ene gangen jeg mista, så mista jeg så tidlig at jeg kunne se at den positive testen ble bare svakere og svakere for hver dag, helt til den var negativ. Den dagen startet jeg å blø

Skrevet

hmm..

tok en test på lørdag, fordi blødningen var så rar, da var det ikke noe utslag...

Tror egentlig ikke det er en sa, men heller at det er noe merkelig med testene.

Har ikke smerter eller noe nå, bare mens murringer, som likegjerne kan være el som er på vei.

Skrevet

Det at den var negativ lørdag trenger ikke å bety at du ikke var/er gravid, bare at det var for lite HCG til at den slo ut.

Skrevet

Hei Lioevr

Har dere begynt med prøving igjen? Hadde så inderlig håpet å se deg over på 1. og 2. tri snart.

Alt bra med deg?

Skrevet

Hei sfinx :)

Vi har prøvd hele tiden vi, men ikke prøvd liksom :)

Bare lagt tankene på hylla en stund. he he

driver å skal bygge hus, så vi har egentlig nok å gjøre det neste året, men en spire er like velkommen uansett :)

Gratulerer så masse med spira :) Har ikke sett det før nå jeg.

Har hatt bim pause mer eller mindre siden sptember. hehe

Hvordan er det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...