Gå til innhold

Finnes det jenter uten eggløsning??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært her inne som gjest mange ganger, da vi prøver å bli gravide. I høst begynte jeg å bli litt utålmodig, og bestemte meg for å prøve eggløsningstester. Nå har jeg testet to måneder på rad, og ingen positive tester. Jeg tester i nesten tre uker for å sikre meg i alle bauger og kanter. Og mensen kommer like forbanna. Kan det være tilfelle at noen jenter ikke får eggløsning? Jeg tenker å bestille legetime, men ville høre her inne først. Spent på å lese evt svar når jeg kommer hjem fra jobb ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går an å ikke ha eggløsning. Dersom det er tilfelle at du ikke har det bør du oppsøke lege. Fortell legen at du har testet 2 sykluser, men de aldri slår ut positivt. da vil hun ta noen blodprøver av som kan vise om du harr eggløsning eller ikke. Dersom du har ca. en 28 dagersyklus så blir denne tatt ca. dag 21 i syklusen

Skrevet

Jeg får ikke utslag på stipsene fra www.billige-teste.dk. Digital-testene fra Clearblue funker for meg :)

Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet her inne nå... Måtte forandre litt på nicket mitt.

Skrevet

Jeg har lurt på akkurat det samme. Testet med billigstrips, og har kun hatt negative tester..

Skrevet

Takk for nyttige svar her. Den linken var veldig nyttig og beroligende, så da gir jeg det litt mer tid før jeg stikker til legen.

Er ikke så greit når man ikke har vært med på gamet før...

Igjen, takk for at dere svarte!

Skrevet

EL testene bør tas på ettermiddagen/tidlig kveld...., og da helst etter at det har gått 4 timer siden siste dobesøk.

Dette fordi EL som oftest skjer på ettermiddag/kveldstid. En test kan derfor være negativ på morgenen, men slå ut positivt på ettermiddagen/kvelden samme dag...

...dette kan være årsaken til at du har fått negative EL-tester... Siden du får mens, har du jo EL også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...