Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Skriver "ny" fordi jeg har vært her før. Kjenner jo igjen endel navn, koselig å se dere!
Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Sånne fine bokstaver du har sist i nicket ditt
Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Hehehe... Godt det var folk her, og at det ikke bare er jeg som ikke har funnet loppekassa ennå
mayaya Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Nei, det er jeg som pleier å ha nattevakta på dib :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg skal til legen imorgen, så jeg er for nervøs til å klare å sovne....
Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2007 Hun skal se meg opp i XXXXX også skal jeg få satt inn spiral. Brrrrr. Jeg er ganske pysete.
mayaya Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 *fnis* sånn kan det gå. jeg tok celleprøve for ikke så lenge siden. iiikkeno å grue seg til!
Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2007 Vet jo egentlig det, men er og blir ei pyse.... *flau* Skal bli godt å få det overstått iallfall!
mayaya Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 Jeppers - da blir det jo ei stund til neste gang ihvertfall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå