Gå til innhold

Heisann! Jeg er "ny" her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Skriver "ny" fordi jeg har vært her før. Kjenner jo igjen endel navn, koselig å se dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Sånne fine bokstaver du har sist i nicket ditt ;)

Skrevet

Hehehe...

Godt det var folk her, og at det ikke bare er jeg som ikke har funnet loppekassa ennå :)

Skrevet

Nei, det er jeg som pleier å ha nattevakta på dib :-)

Skrevet

 

Jeg skal til legen imorgen, så jeg er for nervøs til å klare å sovne....

Skrevet

 

Hun skal se meg opp i XXXXX også skal jeg få satt inn spiral. Brrrrr.

 

Jeg er ganske pysete.

Skrevet

*fnis* sånn kan det gå. jeg tok celleprøve for ikke så lenge siden. iiikkeno å grue seg til!

Skrevet

 

Vet jo egentlig det, men er og blir ei pyse.... *flau* Skal bli godt å få det overstått iallfall! :)

Skrevet

Jeppers - da blir det jo ei stund til neste gang ihvertfall! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...