minimamma! Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk ratio på 0.93 og må visst slanke meg. Men det visste jeg jo allerede - ikke noe nytt! Dere da? http://dinside.no/php/art.php?id=316755&=katnav
Medium fikk guttebass Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg fikk 0,81 og var litt over det anbefalte. Skulle vært 79,8 eller lavere. )
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg ble fikk også 0,93, men visste jo at jeg har for mye...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 jeg fikk 0,8 skulle vært 0,02 cm mindre rundt midjen.. hahaha sant! den der var tvilsom ass.. skulle nokk vært litt mindre enn det rundt både bak og midje
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 0,76... innenfor det godkjente da eller?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Ehh.. I følge den der var jeg visst for tykk.. Men.. i følge legen hadde jeg ikke hatt vondt av å gå opp litt. Er 164 og veier under 50 kg.. Hvor slank bør jeg være da? Mener de at man skal bare være skinn og bein? Nei, den testen der stoler jeg ikke på.
Nit@™ Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Den der er jo helt rar! Jeg veier 4 kg fra det legen har sagt jeg ikke bør under, og iflg testen var jeg for "tjukk", men derimot hvis jeg løy litt og "la på" rompa mi 25 cm, ja da var jeg innenfor normalen. Det har jo veldig mye med hvordan kropsform man har. Jeg har "gutteform", rett som en strek. 0 rompe/hofter. Prøvde mine mål som mann, og da var jeg under det anbefalte men innenfor normalen )
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Den ER rar!! Jeg er undervektig så det holder på bmi, men den der viser at jeg er tjukk!
Kakeåndsen Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 0,75 så under det anbefalte, og det visste jeg siden jeg er pæreformet. Liv/hofteratio gir en indikasjon på hvor eventuelt fett er plassert. Dvs at dere som er tynne, men ikke har markert midje eller brede hofter, få en høyere ratio. Så jeg vil påstå at denne "målingen" er verdiløs hvis man er tynn. Derimot kan det si litt til de av oss som har litt ekstra. Fettet på magen er det farligste ift hjerte- og karsykdommer. Dvs epleformede kvinner og menn har høyere risiko for å få nettopp sånne sykdommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå