Gå til innhold

Hei tr.heims damer!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har d seg sånn at jeg sitter hjemme hele dagen (nesten) og har kjempelyst å komme meg ut å være litt sosial. Kjenner ikke så mange her,og sambo går intensiv skole og er for d meste opptatt. Har ei jente på 3 mnd og er selv 22 år.

Hadde vært kozeli å fått kontakt m noen som er intressert i å trille turer,gå på kafe ol.

Ta kontakt om dere er intressert!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg er 21, har en sønn på 4,5 mnd!!

Vi og er for det meste rolige om dagen!!

Skrevet

Bor i trondheim jeg også.. men dattra mi er litt eldre hun da. (litt over 1år) men vi er med på kafe turer å¨sånt uansett vi altså :P

Skrevet

jeg har også ei på 1 år..er 21 selv da:)

går skole 18 timer i uka men sånn ellers er jeg vel med:)

vil du være med på julebord forresten?

Skrevet

Nå er gutta mine mye større enn jenta di og jeg jobber endel. Men de dagene jeg har fri, er endel av de innimellom, så blir jeg gjerne med på kafè eller å går en tur. Sosialtnettverk får man aldri for mye av!

Skrevet

Hei:)Jeg har også en jente som er litt eldre og jeg går skole men er med på turer o.l hvis anledningen byr seg altså....:P bare koselig det

Skrevet

Hei!:)

kjempetriveli m så mange tilbakemlder! Hadde vært kozeli om noen hadde hatt muligheten til å møttes i byen en gang i neste uke. Tenkte meg en tur til byen da,må kjøpe inn noe klær til jula,både til meg og babyen:) Kunne ha møttes å gått på kafe kanskje?

Gjør ingenting for meg om babyene er eldre enn jenta mi,synes bare d er kozeli å komme meg litt ut og prate m andre mennesker:)

Skrevet

Kjempefint!:) Hvilken dag passer for deg?

Skrevet

Jeg er gjerne med en dag til uka, om jeg ikke plutselig må på jobb. Men uten unger da om det er greit, funker ikke helt å gå på kafè med en 2åring og en 4åring.

Skrevet

Er gjerne med en dag til uka jeg også hvis jeg har anledning:)hva med fredag da har jeg fri? er opptatt for det meste resten av uka...men må bli uten barn for min del også, funker ikke helt med treåringer og cafe.....:P

Skrevet

har fri torsdager jeg da..

men slutter rundt 12 onsdag

fredag har jeg skole OG jobb:s hmm om ikke jeg har fri akkurat den fredagen. litt usikker faktisk:p

Skrevet

Fredag høres jo kjempebra ut! Virker som d passer for de aller fleste:) Hadde vært kjempekozeli om du "silhah og emilie med tom mage" hadde hatt fri denne fredagen. Da hadde d jo passe for alle. Jeg for min del må nesten ta m meg snuppa mi,pappen er så opptatt m skole..M hun er jo bare 3mnd,og d har nå brukt å gå bra:)

Skrevet

Ja er som sagt med på fredag jeg da:) Er hun bare tre mnd går det jo helt fint å dra på cafe...flere som skal være med?

Skrevet

Vi kan bli med vi!!:)

Når da? Og hvos skal vi gå hen??

Skrevet

Jeg må som vanlig på jobb! Noen er blitt syke så jeg må steppe inn. Greit med ekstra lønn, men ikke like morsomt når man har 39,5 i feber nå...

Kos dere om det blir noe av treffet!

Skrevet

jeg kommer også fra tr.heim..

Har ei på snart åre, er selv 20..

Går bare hjem nå..

Skrevet

Ah,fikk vite i går at jeg får besøk av søstra mi på formiddagen..Hun kommer fra Gjøvik m typen,så jeg kan ikke treffe noen i morgen. Er gjerne m over helga om noen er intressert. Er jo mange kozelige cafeer å gå på. Det Lune Redet (ammecafe) er jo fint for både barn og mor f.eks. Hva tenker dere om d?

Skrevet

Huff, jeg kan ikke være med jeg heller,har tatt bilder av litja på fame og skal på sånn visning i dag for å se på dem:)blir morro!men dere får kose dere dere som skal da:)I neste uke kan jeg også bare fredag by the way, er bare da jeg har fri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...