Gå til innhold

Hei tr.heims damer!:)


MaRiAnNe_85

Anbefalte innlegg

Når har d seg sånn at jeg sitter hjemme hele dagen (nesten) og har kjempelyst å komme meg ut å være litt sosial. Kjenner ikke så mange her,og sambo går intensiv skole og er for d meste opptatt. Har ei jente på 3 mnd og er selv 22 år.

 

Hadde vært kozeli å fått kontakt m noen som er intressert i å trille turer,gå på kafe ol.

 

Ta kontakt om dere er intressert!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja det hadde vært kjempetrivelig!! Da vi fant ut at vi skulle ha barn bestemte jeg og samboeren min oss for at vi skulle flytte nærmere familien, dvs at vi solgte leiligheten vår i Trondheim og flyttet til Fosen. Her er det ingenting å gjøre! Savner veldig å møte andre mødre med smånurkene deres ;) (jeg er forresten 23 år og babyen min er 3 mnd) For selv om jeg bor her på Fosen går turen over fjorden til Trondheim veldig raskt, så det hadde vært morsomt å kunne møtes og gå på kafe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempekozeli ut!:) Kunne kanskje ha avtalt å møtes en dag? Har selv noe erender i byen i neste uke,men om d ikke passer må du gjerne si i fra en dag d passer for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Marianne_22. Beklager at jeg ikke svarte deg, men pc`en min gikk i stykker. Men nå er jeg igjen på nett. Det hadde vært kjempetrivelig å møttes en gang. Nå er jo julen rett rundt hjørnet så kanskje vi kunne ha møttes en gang på nyåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei hei.. jeg hører egentlig hjemme i juli klubben men,,, jeg bor også på fosen.. hvor bor du??? jeg er 20 og bor i rissa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde vært kjempetrivelig å møttes nå på nyåret:) Kunne kanskje gått på kafe el noe? Når passer d evt for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fint ut! Har ingen spesielle planer for neste uke så passer bra. Går d bra m onsdag i neste uke?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) Jeg beklager så mye,men ble nettopp oppringt fra presten angående samtale for vilde,og den samtalen er på torsdag. Hadde ikke fått noe brev om når vi skulle ha den samtalen så viste d seg at de hadde glemt d. Skjønner vilde skal døpes på søndagen:) Kunne vi ikke prøvd på å møttes i neste uke? Håper d går bra:) Når passer d for deg i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager med sent svar. Vært så utrolig opptatt med dåp og slekt:) Har du tid noen annen dag denne uken? Har hørt om at de har gratis musikk for babyer bak eller i menighetshuset på bakklandet her i trondheim. Dette er hver torsdag. Er jo sikkert kozeli for de små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...