Gå til innhold

Norgespatriotene - IGJEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så forbanna lei av at de legger flyers i postkassa mi...

Norgespatriotene, det politiske partiet med mottoet "Norge fritt - Norge hvitt" og en hvit rose som logo...

Nå er det hat mot muslimske barn det går på.

siterer fra flyeren jeg fikk (etter litt skriveri om krigen)

"Norge er ikke lenger okkupert av soldater, men av muslimske barnevogner".

Å, hjeeelp, vi er OKKUPERT av muslimske babyer!! hjelp!

disse folkene skal altså stille til stortingsvalg i 2009, og presterer på sin hjemmeside å si at de ikke har NOEN andre punkter på sin plan enn å utrydde islam, rive alle moskeer, stoppe all innvandring og sende ut alle innvandrere.

Går ikke dette imot norske lover? jeg vil anse dette som rasisme.

men jeg vet ikke jeg, da. jeg er selv kritisk til innvandringspolitikken, men da skylder jeg på staten og ikke på innvandrerne.

Men jeg sier ikke dermed at de som er her av en god grunn og som oppfører seg som folk skal sendes hjem på det grunnlag at de tilhører en annen religion enn det som er Norges statsreligion.

forresten, når de sier de skal sende hjem alle muslimer, hvem snakker de om da?

de som innvandret selv?

barna til innvandrerne?

barnebarna til innvandrere?

kari borti gata som bestemte seg for å bli muslim?

Meg, som har gener fra både her og der?

Woho, send meg tilbake til Portugal der oldefaren min var fra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fra deres hjemmeside...

Uthenging av personer kan da virkelig ikke være noe fra noen som kaller seg et seriøst politisk parti?

Når det gjelder Mikael Kalrud er det ikke annet å si enn at det er synd på gutten. Han er totalt hjernevasket av de kyniske bakmennene i SOS Rasisme. Lederen heter Trond Thorbjørnsen, som også er en sentral person i ekstremistorganisasjonen Tjen Folket. Han forfekter en kommunistisk ideologi som gjerne ofrer millioner av menneskeliv for å nå sine mål. Med andre ord en potensiell massemorder.

Karoline Bakken Lund er sjokkert over innholdet i flyeren. NorgesPatriotene undrer på om hun er like sjokkert over voldtektene som blir begått av ikke-vestlige innvandrere mot norske jenter. Vi undrer også på om hun fortsatt vil være like naiv den dagen hun eventuelt blir ”beriket” av en innvandrer. Vi håper at hun setter seg ned og virkelig tenker over konsekvensene med dagens innvandringspolitikk. Dersom noen ekte patrioter med medfølelse og nestekjærlighet ønsker å komme med noen velmenende råd til Karoline Bakken Lund, ring henne på telefon ********. (her sto det et nummer altså, men jeg gidder ikke gjøre vondt verre for henne)

Skrevet

Er det mulig?? Hva for slags organisasjon er dette da? (Får de statsstøtte pr medlem tro? slik som andre "politiske" partier?) Dette går jo ikke ann.

Skrevet

Jepp, de er galne. håper virkelig ikke de får statsstøtte...

sendte en sms til hun karoline der jeg informerte henne om at navnet og nummeret hennes lå på nettet...

stakkars jente, blir hengt ut på denne måten...

greit nok at de er imot innvandring, men når de kommer og sier at stoltenberg er medvirkende til voldtekt fordi han jobber med innvandringspolitikk, da blir det for dumt!

Skrevet

hahaha, dette presterer de å skrive:

"Asghar Ali sitter også som nestleder i Islamsk råd. Hans holdning til homofili er noe som svært mange muslimer har. Hvorfor blir ikke muslimene konfrontert av norske politikere for sitt menneskefiendtlige syn?"

De har ikke tenkt over at deres syn på innvandere også er NOE menneskefiendtlige?

Skrevet

Joa. Det er jo ganske stor forskjell på og mene det ene og det andre, og så å stappe de meningene på masseproduserte flyers. Er det rart det er krig i verden???

Fint at du gjorde henne oppmerksom på at hun har blitt uthengt. Håper ikke altfor mange har ringt å maset på henne da stakkar.

Uff...

Skrevet

At det går ann.... Snakker om å kaste sten i glasshus ja...

Skrevet

Hehe nei faen ikke rart det er krig...

det må da være mulig å ha et litt mindre svart/hvitt-syn på verden? tror de virkelig at ALLE innvandrere er dritt?

og tror de virkelig at alle innvandrere er trygdesnyltere, voldtektsmenn og dealere? hm, hvis de kan vite dette må de jo ha kontaktet samtlige innvandrere i hele norge... og da har de faen meg lite å gjøre på altså!

ja hun ble glad for at jeg sa ifra da... så vi ble enig om å stå sammen mot dette tullskapet=)

Skrevet

Forresten rart de valgte å fokusere på akurat homofili. Deres hensikt er vel å få folk til å tenke at de er inne på NOE fornuftig. Dra de med seg litt underbevisst. Da burde de vel tatt noe mer åpnebart, og ikke homofili som mange tross alt har fordommer mot. Hva med konemisshandling eller noe sånt, som "Fru Karlsen" kan være enig i at er ille. hmm?? Tosker.

Skrevet

I setningen under skrev de at alle medlemmer av LLH (Landsorganisasjonen for lesbiske og homofile) var hjertelig velkommen som medlemmer av Norgespatriotene...

Fy søren, prøver å lure til seg mer statsstøtte nå!

Jævla skattesnyltere!

BTW så syns jeg trygden som går til muslimene i naboleiligheten er mye mer fornuftig bruk av penger enn statsstøtten som går til dette partiet!

Skrevet

Jeg tenkte faktisk på her om dagen at det finnes indere. Vi hadde nemlig tiki masala til middag, med koriander krydret nanbrød. Dette er SÅ godt, og jeg hadde aldri spist det til middag i kalde norge, om det ikke var for innvandrere. Så de burde takkes, ikke hates. De hjalp norge på 70 tallet også. Kom hit og tok jobber som ikke var bra nok for oss, men som noen måtte gjøre for drive A/S Norge! Greit at noen av utenlandsk opprinnelse er drittsekker, men det er da for pokker mange nordmenn som ikke er rktige i hodet sitt også da....?!

Skrevet

Uffda! Jeg er selv lesbisk, noe som gjør at jeg er "forpliktet" til å ikke ha altfor mye fordommer mot mennesker som ikke er som alle andre (hva nå det egentlig skal bety?). Så det ville vært årets selvmotsigelse og være medlem i LLH, og denne SØPPLEKLUBBEN på samme tid!

Skrevet

mente glad for at det finnes indere. GLAD FOR. Er litt trøtt jeg;/

Skrevet

hihi=) tika masala er godt=)

takk gud for at det finnes indere.

og ja, dersom du som lesbisk hadde meldt deg inn hos disse her hadde jeg sett på det som selvmotsigelse!

heldigvis for at det finnes hvite, gule,brune,lesbiske,bifile,hetrofile,buddhister og ateister (og alt det andre) i verden. tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle hadde vært like... da hadde vi jo ikke hatt noe å krangle om :-)

Skrevet

Ps - HVORFOR har du ingen strekkmerker??? DET er urettferdig det! hahA, måååtte snike på profilen din=)

Skrevet

hmm.. si det du?! Jeg har blitt velsignet med en meget fet hudtype. Trenger ikke smøre meg etter dusjing eller sånn. Smurte jo seff magen da jeg gikk gravid, men tror egentlig ikke det var grunnen til at det ikke ble noe merker. Ligger nok i genen det der. Men jeg -tror- jeg kan påstå at om jeg hadde fått det, litt i allefall, så hadde jeg ikke brydd meg så mye. De er jo bare et bevis på at man har fått vakre flotte barn. Kan jo legge til at kroppen ellers har fått hard medfart da, om det hjelper??!!!

Skrevet

hihi, heldig du=) her er det BÅDE europakart OG hard medfart... jaja, det ble noe fint utav det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...