Gå til innhold

Bordplassering til dåp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på bordplasseringen nå..... Ville dere ha blandet og mixet familiene våres, eller samlet min familie på ett bord, og pappan sin på et annet? Forslag mottaes med takk.:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange er dere. Her satte vi oss bare ned tilfeldig.

Skrevet

Vi blir 20 voksne og 7 barn. Skal ha det hjemme, så det blir ett lang bord 10 pers, og 2 bord til. I dåpen til førstemann hadde vi en hestesko (var i et lokale) uten bordkort, og det ble forvirring om hvor folk skulle sette seg, så tenkte å planlegge dette denne gangen.

Skrevet

Siden vi hadde snitter så lot vi folk sette seg hvor de ville.

Synes det blir så "stramt" med bordplassering. Men det er nu meg da;)

Skrevet

Vi hadde leid et lokale, og hadde et langbord, og flere småbord. På langbordet satt vi foreldrene, gudforeldre, besteforeldre og oldeforeldre. Der var det bordkort slik at vi var sikre på at alle fikk sitte ved siden av noen de kjente.

På småbordene var det ikke bordkort, så de andre gjestene kunne sette seg der de ville. Veldig sosialt:)

Men hadde dekket på til noen ekstra da, slik at ingen familier skulle bli splittet.

Lykke til!

Skrevet

Vi var 35 stk. Og mange mange flere fra min siden enn fra pappans siden - og vi bor ikke sammen. Så det var jo endel folk som ikke hadde truffet hverandre tidligere. vi hadde tre bord. Ett bord hvor jeg, pappaen, foreldrene våre, søsken, og et par kusiner, en onkel, stetante og baby fra hans side satt. Vi satt ved side av hverandre på enden, så satt pappan hans ved siden av meg og så moren, så broren, så kusinen osv. Og ved siden av han satt mamma, pappa, samboeren til lillebror, lillebror osv. Vi satt på bordet i midten. På bord 2 satt 3 venninner og en kamerat av meg, tante og onkel og kusiner/fetter av de som er tenåringer. Bord tre satt bestemor og farmor, tante/onkel + 2 kusiner, tante og onkel + 1 fetter.

Syntes det er veldig greit med plasseringer så blir det ikke så mye styr.

og spesielt for oss hvor hans familie var i så stort mindretall var det viktig for meg at de skulle være komfortable og sitte sammen, men ikke bare de aleine som en klikk, når resten av oss kjenner hverandre så godt. Har tro på at man skal være "snille" med bordplasseringer sånn at folk alltid sitter sammen med noen de kjenner og kan prate med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...