WP-TLogPeanut Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 http://pic6.piczo.com/WenchepiaOgToneLisetuppa/?g=37151318 Sidene september,oktober og november er nye Merker jeg ikke tar like mye bilder nå som da hun var mindre! og så er hun såå mye mer urolig,så er færre bilder som blir noe av hehehe Håper noen har lyst til å se hvor stor pia mi har blitt plutselig 21 mnd blir hun jo no i november
mayaya Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hehe, det er nok sånn for alle det, at man ikke tar like mye bilder etterhvert. Jeg oppdaterer blog hver dag jeg da, så jeg må pent ta bilder :-) Ellers får jeg mor og svigermor etter meg :-o
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 nydelig pie du he:) Må bare spørre, de bildene du he tatt bilde ta, skal du selge unna?
WP-TLogPeanut Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Tenkte det ja Noe av det har jeg fått solgt allerede TL har altfor mye klær hehe
Gjest Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 hehe ja blir sånn, ej he gutt fra før så treng noe jente klær hehe. Du har pm foresten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå