Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg ammer barnet mitt 3 manad, har fatt mensen andre gang tilbake. Er det mulig a amme og ha mensen? Foler har mindre melk og snuppa vil oftere spise. Bor jeg begynne med mme?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Ja, mange får mensen samtidig som de ammer, ikke unormalt det. Mulig det er økedøgn.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg ammer og har hatt mensen siden gutten min var 5 mnd. (begynte på p-piller og da kom mensen igjen) Men det kan være hun trenger mere mat enn hva du har, det trenger ikke bety at du mister melka di av den grunn. Eller det kan være økedager? Jeg begyte å gi littegrann grøt når gutten min var 3 mnd (ikke anbefalt av hs), han ville ikke ha mme da og ville puppe hele tiden, så da ble det grøt for å mette poden. Prøv deg forsiktig frem med feks gi litt mme, eller snakk med hs om hun har noen gode råd.
Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Ikke få panikk Det er bare en gammel myte at man ikke får tilbake mensen før man har sluttet å amme.
Expat Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Det er normalt at du har litt mindre melk under mensen, det tar seg opp igjen etter den er over! Spis gjerne hvitløk, det gjor at barnet liker å spise mye, også når melka får bismak pga mensen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå