EnLitenPrins Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hadde vært litt gøy å se om det ikke bare er meg som liker rare ting På brødskiva er det kjempe godt med f.eks nugatti og fårepølse,bringebærsylte og dansksalami,salami og sylteagurk Kjenner noen som bruker og ha potetgull,potetmos og ketsjupp til middag..
EnLitenPrins Skrevet 14. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2007 sambo bruker faktisk majones og banan på skiva ;p
Guri-mamma Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Servelat med tyttebær og majones er nydelig godt!!
OhBaby! Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 eg digge kiwi oppå brunosten! hehe,men det er jo ikke så sært da.. ellers e de t konge med salt og egg på søte vaffler. og skive med rødbeter og mayo.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg spiser det samme som HemmeliNemmeli sin mann- banan og majones- det er dritgodt. Perfekt blanding av søtt og salt. jammi, ble sulten nå- synd det ikke er banener i hus, og butikken ikke er åpen enda.
mor.monsen Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Nugatti med agurk Leverpostei med egg Brunost med egg eller syltetøy
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Brunost med syltetøy liker jeg også, kjempegodt (spesielt med nyrørte jordbær), og nugatti og hvitost er også kjempegodt! Nugatti med banan er også (søtt med) godt Ellers kan jeg spise remulade til veldig mye. Hvitost med remulade (eller majones), kjøttpålegg med remulade...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Potetgull hendte det forresten at vi også hadde til middag da jeg bodde hjemme. Søndagsmiddag med steik, poteter, grønnsaker og saus og potetgull med salt ved siden av. Kjempegodt det!
Bette-liten+<3<3 Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Endelig! Jeg blir ledd av hver gang jeg tar fram majonestuben og skal kose meg med brød med banan. Det er flere som meg i verden! En del andre lure forslag jeg fint står over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå