Gå til innhold

Har dere noen rare matvaner ? :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært litt gøy å se om det ikke bare er meg som liker rare ting :P

 

 

På brødskiva er det kjempe godt med f.eks nugatti og fårepølse,bringebærsylte og dansksalami,salami og sylteagurk :P

 

Kjenner noen som bruker og ha potetgull,potetmos og ketsjupp til middag..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sambo bruker faktisk majones og banan på skiva ;p

Skrevet

Servelat med tyttebær og majones er nydelig godt!!

Skrevet

eg digge kiwi oppå brunosten! hehe,men det er jo ikke så sært da..

ellers e de t konge med salt og egg på søte vaffler. og skive med rødbeter og mayo.

Skrevet

Jeg spiser det samme som HemmeliNemmeli sin mann- banan og majones- det er dritgodt. Perfekt blanding av søtt og salt.

 

jammi, ble sulten nå- synd det ikke er banener i hus, og butikken ikke er åpen enda.

Skrevet

Nugatti med agurk

Leverpostei med egg

Brunost med egg eller syltetøy

Skrevet

brunost m majones =)

Skrevet

Brunost med syltetøy liker jeg også, kjempegodt (spesielt med nyrørte jordbær), og nugatti og hvitost er også kjempegodt!

Nugatti med banan er også (søtt med) godt :)

 

Ellers kan jeg spise remulade til veldig mye. Hvitost med remulade (eller majones), kjøttpålegg med remulade...

Skrevet

Potetgull hendte det forresten at vi også hadde til middag da jeg bodde hjemme. Søndagsmiddag med steik, poteter, grønnsaker og saus og potetgull med salt ved siden av. Kjempegodt det!

Skrevet

Endelig! Jeg blir ledd av hver gang jeg tar fram majonestuben og skal kose meg med brød med banan. Det er flere som meg i verden!

En del andre lure forslag jeg fint står over her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...