2 barn,1 engel & 1 i magen Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Kristoffer Robin Vet det er litt rart da alle vet det kommer fra ole brum, men jeg syns det er så fint. Ville dere brukt det eller tror du han blir mobba ? Jeg tror han kan sjarmere litt med det navnet....
Trebarnsmamma30 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Var fint det:) Ingen grunn til å bli mobba for i hvertfall..
StorkeMammaen Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg kjenner et søakenpar som heter Kristoffer Robin og Ole Aleksander, så alt går.. Når det er sagt, så syns jeg Kristoffer er ok, men Robin er lite pent.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Synes Robin er flott jeg;o) Kristoffer Robin kan du fint bruke. Har ingentign å si at det kommer fra Ole Brumm. Nesten alle navn kommer jo fra ett eller annet, eller blir brukt i én eller annen film/tegneserie/bok e.l. Navnet var fint synes jeg=)
tryde Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 jeg kjenner en Kristoffer Robin, han ble litt ertet pga navnet men det ble jeg og for en kjent sanger heter det samme som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå