Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristoffer Robin

 

Vet det er litt rart da alle vet det kommer fra ole brum, men jeg syns det er så fint.

Ville dere brukt det eller tror du han blir mobba ?

 

Jeg tror han kan sjarmere litt med det navnet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var fint det:) Ingen grunn til å bli mobba for i hvertfall..:)

Skrevet

Jeg kjenner et søakenpar som heter

Kristoffer Robin og

Ole Aleksander, så alt går..

Når det er sagt, så syns jeg Kristoffer er ok, men Robin er lite pent.

Skrevet

Synes Robin er flott jeg;o)

 

Kristoffer Robin kan du fint bruke. Har ingentign å si at det kommer fra Ole Brumm. Nesten alle navn kommer jo fra ett eller annet, eller blir brukt i én eller annen film/tegneserie/bok e.l.

 

Navnet var fint synes jeg=)

Skrevet

jeg kjenner en Kristoffer Robin, han ble litt ertet pga navnet men det ble jeg og for en kjent sanger heter det samme som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...