Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 grunnen til dere er her så ofte er fordi dere ikkje får nok sex! fordi gubbene deres (hvis dere i det hele tatt har noen) syns dere har blitt så lite attraktiv etter svagerskapet. haha..flaks at eg ikkje er ein av dere for nå skal eg å ha deilig sex! god natt og onaner godt!!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Takk det samme, Hun-som-ikke-tør-å-vise-trynet-sitt-når-hun-skryter-av-seg-selv, og takk for at du tok deg tid i din travle hverdag til å opplyse oss stakkarer som bare sitter her hele dagen. Regner med du logget på bare for å dele denne tanken med oss, det tyder jo på at du selv har en relativt spekket timeplan!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg har mann og barn, og en fortsatt lekker kropp.... Ikke alle som lar den forfalle vet du! Og ikke digger jeg sex, så står glatt over! Onanere overlater jeg til gutta og single jenter! Så kos deg med din oppblåsbare Ken-dukke du lille venn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå