Gå til innhold

Opplasting av bilder og litt ris ved. feilmelding


Karomamma

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lastet opp bilder til "min side" og kommer heller ikke inn på "Våre album". Feilmeldingen er: "Fatal error: eZ publish did not finish it's request. The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below."

 

Er ikke pålogget e-postserver i kveld, så det er fint hvis moderator kan videreformidle denne meldingen til rette vedkommende.

 

Jeg synes forøvrig DIB har utdaterte prosedyrer for brukerhenvendelser, feilretting og tekniske spørsmål. Det kunne være en idé å publisere svar synlig for alle, gjerne gruppert etter tema, i stedet for å be hver enkelt om å sende mail til webmaster. Som et minimum burde DIB tilby et kontaktskjema på nettstedet med standardfelter for tema, nick osv. slik at man slipper å bruke tid på å forfatte og sende en e-post.

 

Et noe mer effektivt system kan spare både DIB-arbeidende og brukere for mye unødvendig arbeid, og antagelig også redusere mengden av "ris" til DIB. Regner med dere har fått tilsvarende innspill før, men anyway...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...