Karomamma Skrevet 14. november 2007 #1 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg får ikke lastet opp bilder til "min side" og kommer heller ikke inn på "Våre album". Feilmeldingen er: "Fatal error: eZ publish did not finish it's request. The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below." Er ikke pålogget e-postserver i kveld, så det er fint hvis moderator kan videreformidle denne meldingen til rette vedkommende. Jeg synes forøvrig DIB har utdaterte prosedyrer for brukerhenvendelser, feilretting og tekniske spørsmål. Det kunne være en idé å publisere svar synlig for alle, gjerne gruppert etter tema, i stedet for å be hver enkelt om å sende mail til webmaster. Som et minimum burde DIB tilby et kontaktskjema på nettstedet med standardfelter for tema, nick osv. slik at man slipper å bruke tid på å forfatte og sende en e-post. Et noe mer effektivt system kan spare både DIB-arbeidende og brukere for mye unødvendig arbeid, og antagelig også redusere mengden av "ris" til DIB. Regner med dere har fått tilsvarende innspill før, men anyway... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10910598-opplasting-av-bilder-og-litt-ris-ved-feilmelding/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå