Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen så at jeg skal møte mannen i mitt liv ved juletider, men ikke om det var nå eller neste jul.. får du opp noe?

og så lurer jeg på om det er dumt å stoppe studier for å jobbe og få litt orden på økonomien, eller om det ordner seg om jeg bare står på?

080377

takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syntes at du bare må vær tålmodig så går sikkert alt bra om dt e neste jul eller nu så e dt bare å glede sg til og vente=))))))))))))

Skrevet

jeg fikk først opp 2008 men så fikk jeg liksom et lite ja på 2007...så det er jo mulig at du møter han nå i jula men at det går en stund før dere blir sammen...eller at du møter han nå i jula men at det ikke sier "pang" før neste jul..føler at du bør fortsette studiene tror alt vil ordne seg bare du står på litt:)

ser du forresten noe på meg om dagen????

(er født 13.04.83)

Skrevet

kan stemme godt med det jeg har hørt fra kimby.. at det starter som vennskap og utvikler seg..

skal nok fortsette med studiene da ja :)

sitter her med ei syk trulte, men når hun sover senere idag skal jeg se på deg, sender deg pm da :D

Skrevet

vet du...nå endelig skjønte jeg hva som skjedde her...for jeg fikk opp 2008 så fikk jeg liksom opp en skikkelig god følelse...jeg tror faktisk at du finner kjærligheten denne julen og at 2008 derfor blir et lykkens år for deg...

lykke til...

Skrevet

hadde vært fint om du hadde orka å se på meg:)

2008 blir nok et godt år for deg ja vennen:)

klem

Skrevet

skal se på deg vennen, jeg og snupp sov til halv fire idag :/ så nå løper hun rundt her som en liten energi bunny hehe.. men skal prøve å legge henne snart så da skal jeg finne frem kortene :)

klem (og jeg smiler enda over gleden over å få ett fint år ifht dette ;)))

Skrevet

hei,

ser fortsatt graviditet på deg i desember, tror det blir rundt juletider, for så fødsel i oktober.. men kan jo være at du går noen uker over også.. så en gutt, og at du må passe på å hvile godt under svangerskapet.

får krysse alt som kan krysses for at spiren din sitter snart :)

klem

Skrevet

da kommer jeg nok til å gå litt over ja..

tror selv at jeg får en jente jeg da men...samme hva det er...nå vil jeg bare ha en baby:P hehe..så jeg må passe meg å hvile???hmm..jaja..bra jeg går over til bare dagvakter etter nyttår da:)

takk whitelily

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...