Gå til innhold

ukjente på facebook


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere enn meg som får meldinger om at noen har akseptert venneinvitasjonen? altså fra folk man ikke aner hvem er?

 

fått flere sånne og skjønner liksom ikke heeeelt hvorfor jeg da.

 

og ja, jeg er blond og blåøyd. det får være min unnskyldning:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blond moment?

 

Da er vi to i dag:o)

Skrevet

nei, eneste gangen jeg får slik er hvis jeg har lagt dem til som venn, og de har akseptert den.

Skrevet

Det er fordi du har dem på MSN og når du laget profilen din der så slang den inn alle fra hotmailen din i samme slengen (eller annen slik eposttjeneste)

og på den måten har du en haug med fremmede venner;)

(jeg har feks alle på 2 trimester på BiM fra jeg gikk gravid sist, flotte saker:p)

Skrevet

hehe kanskje det er db-jenter som kommer ja. hmmm det er jo en mulighet. tror jeg må gå over kopeten min da ja:)

Skrevet

hmm stemmer overens med den en i allefall så kan nok være at du har rett ja. gluping:)

Skrevet

Hender jeg slår til men det ække alt for ofte;)

(vil jo ikke skape forventninger!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...