grå :) Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 er det flere enn meg som får meldinger om at noen har akseptert venneinvitasjonen? altså fra folk man ikke aner hvem er? fått flere sånne og skjønner liksom ikke heeeelt hvorfor jeg da. og ja, jeg er blond og blåøyd. det får være min unnskyldning:)
Dronningen! Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Blond moment? Da er vi to i dag:o)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 nei, eneste gangen jeg får slik er hvis jeg har lagt dem til som venn, og de har akseptert den.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Det er fordi du har dem på MSN og når du laget profilen din der så slang den inn alle fra hotmailen din i samme slengen (eller annen slik eposttjeneste) og på den måten har du en haug med fremmede venner;) (jeg har feks alle på 2 trimester på BiM fra jeg gikk gravid sist, flotte saker:p)
grå :) Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 hehe kanskje det er db-jenter som kommer ja. hmmm det er jo en mulighet. tror jeg må gå over kopeten min da ja:)
grå :) Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 hmm stemmer overens med den en i allefall så kan nok være at du har rett ja. gluping:)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Hender jeg slår til men det ække alt for ofte;) (vil jo ikke skape forventninger!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå