Gå til innhold

Noen som har Lammi dunpose til barnet sitt? Se hit isåfall...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan en sånn pose brukes? Jenta mi er snart 14 mnd, og vi trenger noe i vogna nå om vinteren, både ved tur og når ho skal sove ute...

Er dette noe å kjøpe da, eller har dere andre anbefalinger? Helst ikke det dyreste på markedet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på Odenwälder lammy xl? I så fall passer den til barnet er ca. 3 år og kanskje lengre også. Anbefales, selges billigere på www.lilleprinsen.no

Skrevet

Hva slags Lammi/y? Vi har en Odenswalder Lammy-pose og snuppa på 2,5år bruker den enn når hun sover i vogna i bhg. Den var forholdsvis dyr, men GULL verdt! Det er forresten en dun/lammeskinnspose, dvs med skinn i ryggen (avtagbart) og dun i resten...

Skrevet

Har ikke prøvd den, men den så jo veldig bra ut, spesielt med tanke på pris da!! Ligner på Lammyposen min også, men min var steike dyr (fikk heldigvis halvparten i presang..). Go for it, sier jeg :o)

Skrevet

Er nok ikke samme som min, så ville ha sjekka hvor lang den er.

Skrevet

Du bør ikke kjøpe Lammy posen fra Rita Holm. Den er ikke like lang som Odenwalder babynest sin. Jeg har Odenwalder babynest til gutten min som er 2 år, det er masse plass til å vokse i den. Tror den er 105 eller 115 cm?

Skrevet

Jeg har Lammy posen fra Rita Holm og den er 105 cm, skal visstnok passe til barnet er 3 år +

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...