mamma til ei snart to Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Lille snupp 2 mnd legger seg ca 1930 m smokk veldig trøtt og sovner så mister hun smokken og våkner og ynker og gråter, vi inn m smokk , hun sovner våkner av at hun lister den osv osv. Har noen noe forslag på hvordan vi kan få henne til å sovne selv om hun mister smokken... Råd mottas m takk....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 hvilken smok bruker dere? kanske det er for stor, prov mindre i str. Vi hadde det samme problem pa grunn av stor smok, na han holder godt selv.
mamma til ei snart to Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 finnes d mindre enn 0-3 mnd smok? f.eks 1 mnd smok da?
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Min lille snupp liker bare de smokkene som er runde, som en vorte. Både nuk, mam osv klarer han ikke å holde i munnen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Kanskje et annet merke? Det er bare noen få smokker som "sitter fast" hos snuppa vår. Når hun var så liten var det noen fra Cubus - rosa og hvite med noen fugler på..
mamma til ei snart to Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Tusen takk for råd, da er d løp og kjøp imorgen:) takk
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Kanskje et dumt forslag, men er det mulig å få henne til å sovne uten smokken på noe vis? Rugging, stryking, bamse... Junior her i huset sliter ikke med at han mister smokken, men han vil ikke sove for natta og våkner ganske fort av den grunn. Da hjelper det ofte med litt påfyll...
mamma til ei snart to Skrevet 14. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2007 Hun vil gjerne sove og gjør d helt til smokken detter ut. Vi rugget førstemann, prøve å ikke gjør d m snuppa nå, kanskje vi må etterhvert:) Når hun først sovner sover hun hele natta, 1 gang påfyll av mat.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Vi har hatt mye skriking første delen av "natta", så jeg var litt i tvil om å begynne å rugge etter vi endelig hadde innført leggerutiner. Var bare så fortvilende å høre på skrikinga! Men de siste dagene har jeg rugget han til han sovner (som oftest m/smokk) og lirket han over i senga. Av og til våkner han av det, men da tar jeg han ikke opp igjen (som regel; litt svak innimellom), da blir det stryking og holding i senga. Han får påfyll hvis han ikke roer seg og han sover nå til pappa'n har på vekking litt før sju. Er en drøm i forhold til nettene da vi ikke sov... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå