Gå til innhold

Hvordan kroppsfasong har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er timeglass,med tendens til pære nå når kg etter fødsel ikke er vekk enda.

Har alltid ønsket meg tynne bein og smale hofter,men sånn er jeg ikke laget gitt:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

timeglass her og.. har alltid ønsket å kvittere noen kg men vil likevel ha samme fasong som nå enn å bli formløs....;)

Skrevet

tror og jeg er timeglass mer enn pære :) kan sikkert kvitte meg med noen kilo, men har blitt flinkere til å akseptere kroppen min og faktisk like den litt etter at jeg fikk barn :D

Skrevet

Så og si pære mener jeg. Selv om skuldrene ikke er veldig smale, rumpa er desto breiere, hihi...

Skrevet

timeglass selvom jeg ikke er blant de tynneste, så er kiloene jevnt fordelt...fornøyd med formen men ikke med vekta...

Skrevet

Timeglass. For tiden med litt for mye på midten, litt sånn eplefasong...

Huff:/

Skrevet

Jeg har alltid ønsklet meg større rumpe og litt større lår;-) Jeg har bare en stor stygg mage:-(

Skrevet

har du sett bibendum? han hvite michellinfiguren?

sånn omtrent:)

Skrevet

Smal over skuldrene, veldig smal midje, men bred over baken, så det blir vel litt pærete... Dessverre, men sånn er livet ;-) Problemet er at alle busker som passer over rumpa er for vide i livet... Trenger privatskredder...

Skrevet

Da må det bli banan form på meg,fryktelig smale hofter,liten rompe og tynn ellers. :/ Skulle gjærne hatt litt mer timeglass form. ;)

Skrevet

Jeg er en strek med to slappe pupper på toppen... Sexy ;) hahaha.

Har vel endel jeg gjerne skulle ha forandret på gitt..

Skrevet

Jeg har eplefasong :( Tynne ben og flat rumpe, Får veldig raskt muskler i armer og bein men alt jeg legger på meg havner på magen og sideflesk.......urk.. ikke fint og sykt vanskelig å få bort;(;( Tror jeg må satse på fettsuging for å bli fornøyd her i gården......hmmmmm;);)

Skrevet

Ball!

Skrevet

Kan vi bytte, hehe, hos meg er det omvendt, Når buksa passer i livet er den for vid i bena.....eller for stram i livet og passer på låra....:( Eller pløsete ved hoftene.....

Skrevet

Er vissnok definert som atlet! (ihht sånn derre skjema ting jeg ikke skjønte et pøkk av!)

Brede skuldre, smal midje (nå med badering) og formfull bakende og hofter.

Kraftige lår og smale legger (riktignok i proposjon)

Men men, jeg får trimme litt neste sommer hvis jeg gidder:p

Gubben liker meg uansett har jeg hørt rykter om;)

Skrevet

tynn som en strek, føler jeg ikke har noe form i det hele tatt! kunne gjerne lagt på meg noen kg til for å si det sånn.. ;)

Skrevet

Tynne armer, D-cup, stor mage, flat rumpe, pløsete lår og pinglelegger... er det noe som heter misformet kanskje? =P

Skrevet

Godslig timeglass *flirer*

Skrevet

Det må nok bli en rund form...Små pupper,stor mage, store lår... ikke symetrisk en plass :( topper som er fine over magen er for store over puppene...

Skrevet

Jeg tror jeg er en tynn pære..? Når jeg legger på meg/går ned i vekt er det alltid hoftene og lår og rumpe det går utover. Rimelig smal i livet. Men lite og tynn også da. Kanskje noe annet enn pære?

Skrevet

Epleform, sukk! Masse mage og tynne bein..

Skrevet

jeg er en strek som mami...og slappe pupper her jeg og haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...