Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Da vet vi hva vi skal bruke helga på..... Her i huset slipper ingen unna når det først har kommet innenfor veggene..... Synes det er en helt pyton ting å få i hus.:-(:-(
Honningmelon Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 uff, føler med deg... hadde det for litt over to uker siden alle mann vi. Er sånn her og, ingen slipper unna :-s Hender sambo har flaks (av en eller annen grunn), men får en av ungene det, sitter jeg bare og venter på at styggen skal komme å ta meg :-s
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg og lillejenta har hatt det også. GRusomt! Håper de andre slipper unna og god bedring til minsten!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 jeg spøy på mandag og trodde jeg var gravid hehe.. men da snupp spøy som en gris idag, priset jeg meg overlykkelig over at det "bare" var omgangssyke.. håper det er over til imorgen... ivertfall spyingen hennes.. eller "masse spytt mamma" som hun sier hihi...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Uff da, stakkars liten. Får håpe det "bare" er minsten som er litt dårlig da. Og at det IKKE er omgangssyken...fæle greier Var selv hellig overbevist for 2 uker siden at nå blir vi syke igjen. Da hadde nevøen min spydd hele natta og kom på besøk. Men heldigvis var det "bare" han stakkars som var kvalm og spydde myyyeee... Han er 5,5år og går i barnehage,så kan si jeg var 110% sikker på å bli syk... Håpe det beste for dere og god bedring til minsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå