Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 For en tid tilbake sto hun fram i lokalavisen sammen med noen venninner og oppfordret politikerne i kommunen om å hjelpe dem med å finne et sted de kunne ha ungdomsklubb. Argumentet var at de ikke ønsket å slenge gatelangs:-) Og jammen skal jeg si det har skjedd saker! Etter flere møter med politikere, så har de nå fått et lokale to dager i uka (foreløpig). Fjortisen er nå leder i ungdomsstyret i klubben og de skal snart til Ikea og kjøpe inn møbler etc......... Er ikke det flott gjort av en gjeng 14-åringer da!!! Jeg er superstolt!!!!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Kjempe flott :0) Samme gjode noen ungdommer her for noen år siden og nå har de eget hus ! Lykke til med innredning og oppstart av ungdomsklubb. Forstår godt at du er stolt :0)
Reveenka Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Så flott av fjortisen - så klart du er stolt!
phantomet Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Klart du er stolt!!! Jenta di har jo vist seg å være en handlingens dame, og med forutsetningene tilrettelagt har hun jo bevist seg å være flink og driftig!!! Hurra for den flotte kommende generasjon!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Ja, det er fint å se henne så engasjert i noe hun brenner for! For jammen har det vært noen runder med andre ting, og jeg tror på ingen måte at hormonperioden er lagt på is, men dette lyser opp midt i kaostilværelsen som det er med en hormonell tenåring i hus, som tester grenser hver eneste dag:-))
Karomamma Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Knallbra, sånne jenter liker vi Bra at hun kan bruke hormonkreftene på noe positivt, ikke sant?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Mulig hun har arvet litt av nesebenet til mammaen sin. VIrker ikke som om du er handlingslammet=0))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2007 Hehe, nei verken lammet eller temmet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå