Xzux Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg tror jeg har det! Har fått beskjed om bare og knipe, at det hjelper for mange... Det henger litt ut av skjeden og de siste dagene kjenner jeg at det er noe rart der nede når jeg går å sånt.. Ble det bra når dere knipte? Eller opererte dere? Hadde det noe innvirkning når dere hade sex?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg har det, tror jeg i allefall. Legen sa at det, men skal til gynekolog til uken. Har knepet i noen mnd nå, men ikke blitt bedre. Så vet ikke hva som skjer. Ikke slik at den henger ut av skjeden hos meg da, men merker det er noe i "veien" når jeg vasker meg og slikt. Merker ikke noe under sex, i allefall ikke enda. Så får skje hva gynekologen gjør med saken. Slitsomt i allefall, ubehagelig og sliter mye med sopp pga det
Xzux Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Uff nei det er ikke noe særlig..... Har merka det de siste dagen jeg at det er ubehaglig når jeg går og slikt, ikke kjent det før igrunn, selv om jeg har sett at det henger bittelitt ut der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå