Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 hos mine foreldre:-) Jeg takket ja til å være hjemme alene jeg;-) Er ikke så fryktelig glad i den dissende geleklumpen........men tilbehøret er godt da:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Og jeg som trodde jeg var helt alene i verden om å ikke like lutefisken. Tilbehøret er godt ja. Men det blir litt sånn "jeg liker det egentlig, men hadde det ikke vært for tilbehøret så vet jeg ikke......" Kan ikke forstå hvorfor noen mente at lut gjorde seg i maten. Har forøvrig hørt en god teori om lutefiskens fødsel=0) Men rakfisk derimot er jo kjempegodt, hvem skulle trodd at jeg i voksen alder skulle spise "råtten fisk" og like det......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Ja det er jo helt utrolig, råtten fisk og lutet fisk og rå fisk og gudhjelpemeg hva de kan finne på å gjøre eller ikke med det stakkars dyret;-))
Maud Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Stakkars ham, jeg hadde også meldt meg til å være alene hjemme ;-)
Karomamma Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Vi er flere Jeg synes lutefisk er oppskrytt, ville mye heller hatt vanlig nytrukket torsk med det gode tilbehøret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå