Gå til innhold

Ny link: derfor er jeg GLAD i mannen min:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi han er snill, omtenksom og stiller alltid opp for meg om det skulle være noe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han er:snill,god,verdens beste pappa,omtenksom,gjør alt for at jeg og datteren vår skal ha det bra:) Lista kunne blitt uendelig lang:=)

Skrevet

Han ler alltid av mine dårlige vitser og rare observasjoner.

Skrevet

Fordi han er den han er:-)

Og han er verdens beste pappa for jentene våre... Og veldig hmmm... Ja, jeg er rett og slett bare GLAD I HAN, og har ikke lyst til å tenke meg livet uten han:-)

Skrevet

Fordi han er en kjempeflink pappa, trygg og stiller opp for meg.

Skrevet

Fordi han er snill og omtenksom, bestanndig godt humør, super pappa for ungene. Og fordi han er den han er :o)

Skrevet

Han er snill, omtenksom, stiller opp, lytter til meg når jeg trenger

det og etter vi fikk barn fant jeg ut at han er en fantastisk far

Skrevet

Åååå, så koselig-fyll på med mer, blir i godt humør av å lese slikt:-)

Skrevet

Fordi hun har utrolige mengder selvironi - mye mer enn meg og det er deilig å leve sammen med :o)

Fordi han er så generøs, ikke på penger (vi har ikke full overflod av dem), men på tid, krefter, tjenester (overfor alle han kjenner som trenger noe) og klør meg alltid på ryggen når jeg spør :o)

Fordi han er tvers gjennom snill. Snill, snill, snill - finnes ikke noe vondt i ham.

Og litt fordi han ikke tar en femøring for å brøle på folk i gågata som ikke plukker opp dritten etter bikkjene sine - når jeg ikke tør :o)

Skrevet

Fordi han forsørger meg

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvorfor... Vet bare at livet uten han er forferdelig, så da holder jeg ut med alle småproblemene våre;)

Men er veldig glad i han altså! Klarer bare ikke å sette fingeren på hvorfor.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Fordi han er verdens snilleste..SNILL som et lam rett og slett!

Tenker alltid "2" , altså han inkluderer meg i alt

Arbeidsom og veldig seriøs.

Holder rundt meg selv om jeg kan være både frekk og tempramangsfull til tider!!!

Skrevet

enkelt og greit fordi han er den han er.

Den perfekte mann og far.

Heldige meg:o)

Skrevet

Fordi han er verdens beste og samvittighetsfulle pappa.

Fordi han elsker meg over alt på jord selv om jeg er både humørsyk og vrang til tider.

Fordi han er han og han er min ;)

Skrevet

Fordi han er verdens beste samboer, snill, hjelpsom, en god elsker, en god venn, en god lytter, og en god samtalepartner, han er morro å lekesloss med, han er irriterende og tøyer mine tålmodighetsgrenser, men vet alltid nor nok er nok, vi utfyller hverandre og han elsker meg like mye som jeg elsker han, han har gitt meg verdens største skatt i form av en liten baby, og han tilhører meg, dessuten blir jeg ikke lei v å se på han. Han er min og Thea sin, nå å for alltid :)

Og han fridde til meg når jeg sto i slitt undertøy med megamage (8mnd på vei) udusjet, og lei, så kom han med de mest langstilkede røde rosene du kan tenke deg og 2 nydelige ringer, den ene med 3 diamanter i... :) Og lurte på om jeg ville gifte meg med han... :) Derfor er jeg uendelig glad i mannen min, for han tar meg som det mennesket jeg er *SS*

Skrevet

Fordi han får meg til å føle meg mye mer verdt enn noen annen har gjort.

Fordi han er en fantastisk, kjærlig og rettferdig pappa for ungene våre.

Og for tusen andre småting, som smilet hans når han våkner osv :)

Kjempefin tråd! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...