Solitude Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 I dag så tok jeg på meg arbeidstøyet, og på veien til jobben så begynte det å klø på lårene. Var jo irriterende men greide å fullføre arbeidsdagen, når jeg kom hjem og tok av meg buksene. Så hadde jeg store områder på begge bena som var rødflammete. Min første mistanke er at jeg har fått en allergisk reaksjon. Har både bjørkepollenallergi og gressallergi men har en mistanke om at jeg reagerer på noe annet også som jeg ikke har funnet ut av ennå. Kjøpte nettopp ny tøymykner, pleier å bruke blenda sensitive. Men prøvde comfort sensitive, den hvite. Kan det være den som har skylden for utslett og kløe ? Kommer ikke på noe annet egentlig, bruker alltid samme vaskepulver. Og ingenting annet jeg kommer på som jeg har endret i det siste. Så mitt spørsmål til dere er: Dere som har pollen/gress allergier, reagerer dere noen gang på tøymykner/vaskepulver ? Eller kan dere bruke hva som helst uten å få noen reaksjon ?
NoDoubt Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg har sluttet å bruke tøymykner. Både jeg og barna klør av det. Jeg har gresspollen allergi og mange andre allergier.
Mille** Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jepp, jeg tåler bare neutral eller blenda sensitiv, alt annet klør jeg av. Nå bruker jeg ikke skyllemiddel i det hele tatt, kunn blenda sensitiv vaskepulver.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg kan reagere på vaskepulver/tøymykner om jeg finner på å skifte! Holder meg til de jeg vet at jeg ikke begynner å klø av=)
Solitude Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Aha,, tusen takk for svar. Satser på at jeg har funnet årsaken nå og kutter ut tøymykner for en periode. Ikke noe særlig gøy å stå på jobben og smile og være så hyggelig at... samtidig som man holder på å bli gal av å kjenne den klø følelsen hele tiden.
Gulosten™ Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Har aldri tenkt på at det kan være allergi før. Men blir ofte sånn når jeg går/løper med tøy som er veldig tett, puster dårlig. Det klør som besatt!! Er innmari plagsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå