lego Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Dere med barnehagebarn som sover ute i vogn.... Hva har dere i vogna og hva har barna på seg når de skal sove???
NoDoubt Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Det vet jeg dessverre ikke. Barnehagen styrer det. De har dyner, tepper og poser de legger barna i så jeg vet faktisk ikke noe. Syns det er deilig når de styrer det og kjenner været an:-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Cornelia har odenwalderpose i vogna. Akkurat hva de kler på henne kommer vel ann på været, men hun bruker i hvertfall en ullfrottedress mye;)
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Ullpose fra kaiser. Den følger med Christina i bhg når hun begynner på nyåret! elsker den posen..
Piipii Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Hun ligger i voksiposen på dagen, vet ikke hva hun har på seg når hun sover. Men tror det kan være ullundertøy
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Vi har min gamle, men supre, lammeskinnspose og ullteppe. Barnehagen vurderer selv hva de skal ha på oppi ut i fra vær og føreforhold, men han har Troll sitt ull undertøy, ullsokker, ull lue og votter sånn for det meste, også har vi i tillegg hjemmestrikket ullbukse og genser som en kan ha over når det blir skikkelig kaldt. Den posen er kjempe god og vaaarm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå