Marianne og Kristoffer:) Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Når er der jordmor sjekker åpning hvis man ønsker det... Skal på kontroll i morgen og er da 37 fulle.
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 De sjekker vel ikke den før fødselen antaes å være i gang vil jeg tro? Før det er det vil der vel ikke være noen åpning....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 tror ikke dem sjekker før du har noen tegn på at en fødsel er i gang eller du har en spesiell grunn til å få den sjekket... kansje dersom du går på overtid...
Gjest 5 andre Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Tror ikke at de gjør det sånn uten at du ber om det i alle fall. Har sett her inne at det varierer veldig hva som er blitt gjort. Noen har jo blitt strippa rundt 37 uker oxo har jeg sett, så... Kan godt ha noe åpning i flere uker før fødsel. Har selv 1 cm, men er umoden. Dette er blitt sjekka i forbindelse med overtidskontroll på sykehuset, min jm ville ikke sjekke tidligere.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå