simsim Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 i går og i dag negativ, noen som har opplevt det men er likevel gravid?
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 jeg har tatt tre tester, to negative, og en veeldig svar positiv. men på sykehuset tok de i mellomtiden en test de sa var positiv...så det går nok an:) hvis du skiller ut det gravid hormonet sent har jeg hørt...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå