dumme mamma Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 er det passe eller for kort? Noen som har erfaringer?
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 jeg har 18 mnd mellom mine. og vil tro at 2 år også er helt fint!! men jeg vil ha de tett da..
Blue Lady Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Det er akkurat 2 år mellom mine, det går kjempefint! Ingen sjalusi. Har vært heldig med at babyen verken hadde kolikk eller den uroligheten som broren hadde.
jeg fant firkløvern Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg har to år mellom mine og synes det er en fin alder
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg har 21 mnd mellom mine, og det går veldig fint! Ikke sjalusi, bare kos og nuss. Det eneste er at det er litt pes m vogn og soving og diverse, når begge sover på dagen, og største også trenger vogn innimellom... sånn når vi er ute på farten. Så på det punktet ville jeg gjerne hatt større aldersforskjell mellom de, men den tiden er jo kort, og de vil få myyyye glede av hverandre )
grå :) Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 er 2 år og 3 mnd mellom mine. går kjempefint og nå som yngste begynner å bli ganske mobil så leker de faktisk mye med hverandre og koser seg i lag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå