Gå til innhold

barn med 2 års mellomrom


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det passe eller for kort? Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 18 mnd mellom mine. og vil tro at 2 år også er helt fint!!

men jeg vil ha de tett da..

Skrevet

Det er akkurat 2 år mellom mine, det går kjempefint! Ingen sjalusi. Har vært heldig med at babyen verken hadde kolikk eller den uroligheten som broren hadde.

Skrevet

Jeg har to år mellom mine og synes det er en fin alder :)

Skrevet

Jeg har 21 mnd mellom mine, og det går veldig fint! Ikke sjalusi, bare kos og nuss.

Det eneste er at det er litt pes m vogn og soving og diverse, når begge sover på dagen, og største også trenger vogn innimellom... sånn når vi er ute på farten. Så på det punktet ville jeg gjerne hatt større aldersforskjell mellom de, men den tiden er jo kort, og de vil få myyyye glede av hverandre :o)

Skrevet

er 2 år og 3 mnd mellom mine. går kjempefint og nå som yngste begynner å bli ganske mobil så leker de faktisk mye med hverandre og koser seg i lag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...