Gå til innhold

kjenner alle hverandre her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er innom sidene innimellom, og ser at dere skal møtes på fredag. Har dere hatt mange treff siden dere kjenner hverandre, eller var dere venninner på "utsiden" også? Blir bare litt nysgjerrig..

Ha en hyggelig kveld og kos dere masse:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det:-)

Jeg kjente ingen før jeg tuslet inn på BIM og gravid i moden alder. Syntes det var superskummelt å møte noen på nettet og hadde med "livvakt" på første treff:-)

Men, etterhvert så har jeg truffet mange og det er en gjeng fantastisk flotte og oppegående jenter som er samlet her inne:-)

Så hiv deg med:-)

Skrevet

Heisann,

Synes ikke at det er rart at du spør det spørsmålet...for vi er en ganske så sammensveiset gjeng her inne. Og nye blir varmt tatt imot, så det er bare å bli med på moroa.

Jeg tror alle her inne har blitt "kjent" via nettet. Men ved å arrangere flere treff både på kafeer og hjemme hos hverandre har flere av oss blitt kjent, og utviklet vennskap utenfor DiB.

Vi har hatt en fest for et år siden, samt en SPA tur til Holmsbu der mange ble med i vår. Så har det blitt tatt initiativ til noen turer med barn og menn etc.

Jeg gjentar oppfordringen til Klatten, Sleng deg med!!!

Skrevet

Tror vi alle en gang har vært på "utsiden" og beskuet den samme vennegjengen som du nå gjør..

Men så har vi våget oss "inn" og blitt overveldet av hjerterommet og tonen blandt en gjeng flotte damer med stor porsjon selvironi og engasjement.

Her er det hyggelig å være. Noen av oss har blitt kjente IRL etterhvert også, men nei, ingen av oss kjente vel hverandre fra før? Selv om fløere av oss viste seg nesten å være naboer da ;-))

Skrevet

Jeg kjenner noen nå vil jeg si, men det er etter å ha snakket sammen her inne. Har møtt noen ved noen få anledninger, men noen av de jeg kjenner aner jeg ikke hvordan ser ut :-D

Skrevet

Velkommen hit!!

Må si som Maud, at jeg føler jeg kjenner mange fine jenter her, men det er mange jeg ikke aner hvordan ser ut :)

Kjente ingen i virkeligheten før vi var på treff i Oslo for et år siden. Det er gøy, skjønner du!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...