Tredje barn på vei Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Vanlig at den synker fra 12,8 til 10,8 på 4 uker?? Er for øvrig 19 uker i dag og MYE trøtt og sliten og vondt i hue!
Ane med lillegutt Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Det er iallefall vanlig at den synker når en er gravid, men hvor mye den bruker synke vet jeg ikke. Tror du skal spørre legen din om dette, de kjenner deg og vet hva som er vanlig Du har ikke veldig lav Hb uansett. Tror de regner det fra 9 og ned... (?) Spør, ta en telefon, så slipper du å undre deg
Gjest Orkideen Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Det er normalt at Hb`en synker for alle i andre trimester. Hvor mye den synker varierer fra person til person. Om du trenger jerntilskudd er avhengig av jernlageret ditt (Ferritin). Legen din vil gi deg beskjed hvis du trenger jerntilskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå