Klar for en liten en =) Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Fler som skal teste den 25?? =)
bittelill Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Heiiiiiii jeg er med på å teste 25. !!!!!! Jeg tenkte jeg skulle være så flink å vente lenge med å teste denne måneden, men jeg har IKM 25/26. så da kommer jeg ikke til å klare å la være å teste uansett. Jeg hadde en liten EL-blødning og positiv test 11. så. Enn du? Har du funnet EL nå? Og når har du IKM? Hoff jeg er så spent, jeg har aldri før hatt så sikre tegn på en dag jeg faktisk har hatt sex før (jeg er vel i 9. pp eller noe) så nå blir det spennende.
ღSpirelillღ Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg blir med å teste den 25. , om ikke tr allerede har kommet da.. Har IKM den 24. Regner ikke med at det klaffet denne måneden da vi bare er i 1.pp, men gikk jo på 2.pp sist...Vi får bare krysse fingrene!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jepp:-) Jeg har IKM den 25, og blir med på å teste da, men kan være jeg lurer meg til å ta en test et par dager før også;-)Er dere med på skravletråden til oss som har IKM i uke 47 forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå