Gå til innhold

Hvordan festes maxi cosi cabrio??


Anbefalte innlegg

Skrevet

I bilen? Trenger man basen?

Og på quinny freestyle vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Du fester setet med trepunktssele, eller i base. Finnes to typer base, hvor den ene festes med trepunktssele og den andre festes med isofix - hvis du har en bil som har isofix da.

 

Jeg har en 6 år gammel bil og har kjøpt base som jeg skal feste med sele.

Skrevet

På vogna festes det med to adaptere/"plastdingser" :)

Skrevet

Og de plastadaptrene følger med setet?

 

Jeg vil så gjerne ha dette setet, men så har vi skinnseter i bilen, og sambo er så redde for de, skjønner jo godt det, men han mente på at det måtte være noen klips e.l. under stolen slik at man kunne klikke det på vogna, men jeg har hele tiden trodd det er sånne plast dingser... Så da kan jeg berolige han med at det ikke er metallklips under, som kan skade setene.. :)

Skrevet

Jeg tror ikke de følger med setet, følger vel heller med vogna? Men kan kjøpes separat selvsagt.

Hihih, mannfolk og biler da :P Nei setet ødelegger ikke skinnsetetne hans ;)

Skrevet

Er det de samme festene som er til dreamibaden kansje?

Skrevet

Hihi, vi har også skinnseter i bilen. Legg en håndduk, evt slik underlag man kan få kjøpt, under setet slik at dere slipper slitasje på de dyrbare skinnsetene;)

Skrevet

Ja, hadde jo uansett tenkt å ha noe under setet.. Er jo redd for skinnsetene jeg også.. :)

Jaja.. Får se hva det blir til....

Skrevet

Vi har hatt setet rett på skinnsetene - men ikke sett noe skade enda ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...