Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 I bilen? Trenger man basen? Og på quinny freestyle vogn?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2007 Ingen som vet?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Du fester setet med trepunktssele, eller i base. Finnes to typer base, hvor den ene festes med trepunktssele og den andre festes med isofix - hvis du har en bil som har isofix da. Jeg har en 6 år gammel bil og har kjøpt base som jeg skal feste med sele.
Miamed4mannpåvei Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 På vogna festes det med to adaptere/"plastdingser"
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Og de plastadaptrene følger med setet? Jeg vil så gjerne ha dette setet, men så har vi skinnseter i bilen, og sambo er så redde for de, skjønner jo godt det, men han mente på at det måtte være noen klips e.l. under stolen slik at man kunne klikke det på vogna, men jeg har hele tiden trodd det er sånne plast dingser... Så da kan jeg berolige han med at det ikke er metallklips under, som kan skade setene..
Miamed4mannpåvei Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg tror ikke de følger med setet, følger vel heller med vogna? Men kan kjøpes separat selvsagt. Hihih, mannfolk og biler da Nei setet ødelegger ikke skinnsetetne hans
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Er det de samme festene som er til dreamibaden kansje?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 http://www.maxi-cosi.com/maxicosi/default.aspx?language=no-no Her ser du hvordan du fester setene. Gå inn på det stetet du snakker om, så får du se det på film ) genialt, så slipper amn å dra til butikkene for å spørre.
Mamsen&2Gull Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Hihi, vi har også skinnseter i bilen. Legg en håndduk, evt slik underlag man kan få kjøpt, under setet slik at dere slipper slitasje på de dyrbare skinnsetene;)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2007 Ja, hadde jo uansett tenkt å ha noe under setet.. Er jo redd for skinnsetene jeg også.. Jaja.. Får se hva det blir til....
gullis og snuppis Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Vi har hatt setet rett på skinnsetene - men ikke sett noe skade enda ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå